דיון סוער בוועדה המסדרת: ח"כים הוצאו בזה אחר זה

אבי רבינא 1 Comment on דיון סוער בוועדה המסדרת: ח"כים הוצאו בזה אחר זה

דיון הוועדה המסדרת שהתכנסה הבוקר לאשר את המועד להשבעת נשיא המדינה, הפכך סוער תחת ניהולו של ח"כ בועז טופורובסקי | במהלך הדיון הוציא טופורובסקי חברי כנסת מאולם הוועדה בזה אחר זה, לעיתים ללא 3 קריאות כנדרש

ח״כ בועז טופורובסקי צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הוועדה המסדרת התכנסה הבוקר (רביעי) לדיון בקביעת מועד להצהרת נשיא המדינה. במהלך הדיון הוא נעשה סוער מאוד. ח"כ בועז טופורובסקי (יש-עתיד) שהחליף את היו"ר עידית סילמן, הוציא בזה אחר זה חברי כנסת רבים ובהם חברי הכנסת יעקב אשר, יצחק פינדרוס, קטי שיטרית, גלית דיסטל, ואורית סטרוק.

בתום הדיון אישרה הוועדה את בקשת יו"ר הכנסת וקבעה ישיבת מליאת כנסת מיוחדת להצהרת האמונים של נשיא המדינה. ביום רביעי כ"ז בתמוז התשפ"א – 7.7.21 , בשעה 16:30.

הדיון נקבע ליום רביעי לבקשת הנשיא היוצא ריבלין והנשיא הנכנס הרצוג. על מנת לא לערוך את הטקס בתשעת הימים.

מאוחר יותר הגיב ח"כ טופורובסקי לביקורת הרבה שנשמעה על האופן בו ניהל את הדיון: "חברי האופוזיציה ממשיכים בהרגלם לבזות דיונים. אחר הצגת הצעקות בדיון השבעת הממשלה בכנסת, הם המשיכו היום את משחק הצעקות שלהם גם בדיוני הוועדה המסדרת לקביעת מועד להצהרת נשיא המדינה הנכנס, הרצוג, בפני הכנסת", מסר טופורבסקי. "נאלצתי להרחיק מהדיון חברי כנסת מתפרעים. מי שלא מסוגל לנהל דיון מכובד שמכבד את הכנסת, לא ראוי להיות חלק מהדיון".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ככה יעשה לח"כים טיפשים ורדודים שאינם יודעים לשמור על הישגים ואינם יודעים לנהל מאבקים בעלי הישגים – מלבד צעקות ברבריות חסרות פשר ונטולות תכלית.